fredag den 3. februar 2012

Ugen der gik :)



Vil bare lige fortælle lidt om min lidt-hård-på-den-gode-måde-uge. Startede ugen med, helt uventet, at få arbejde den næste måned (helt sikkert) og forhåbentlig de næste to. 
Det er hårdt, at skulle tidligt op og have hele familien ud af døren kl. 7, men det er super dejligt at komme på arbejde. Dejlige unger og kollegaer :)


I dag var jeg på kælkebakken med ungerne. En rigtig hyggelig (og lidt kold) eftermiddag i sneen. Da vi kom hjem var der lavet dejlig mad. Da maden var indtaget tjekkede jeg lige mail og fik endnu en glædelig nyhed... jeg er den heldige vinder af denne skønne give away fra Ønskefeen. Glæder mig så meget til at få den i hænderne :) 


Af ovennævnte grund er der så ikke sket så meget på krea-siden, men har da udrettet lidt. Laver et lille indlæg med ugens hæklerier... God wee til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar